Zo'n enorm succes is nooit zomaar te evenaren. Om te beginnen is er het verassingseffect. De hele look & feel van 'Fiesta' was uniek. Alle decorstukken waren 'rauw'. Dat wil zeggen, met opzet zo gemaakt dat het lijkt alsof het niet af is. Dat verrast je één keer, maar de tweede keer denk je meteen: 'wat maakt dat dit net zo goed is dan de eerste clip?' Je zult dan iets extra's moeten doen.
Wij hebben dat geprobeerd door gebruik te maken van special effects. Zo bouwden we een horizontaal schuifmachine waarop de camera naar voren kon rijden. Op die manier konden niet alleen de poppetjes zich verplaatsen maar kon ook de camera van positie verschuiven. We bouwden het apparaat zelf met behulp van hoekprofielen en onderdelen van rollerskates. Het werkte heel precies en mooi maar het gaf niet een supergroot extra effect.
We maakten ook gebruik van lichtschakelingen die per beeld weer anders werden. Dat was prachtig. Het gaf een stroboscopisch effect op de dansvloer. Maar ook dat is maar twee seconden en dat is eigenlijk niet genoeg voor een wow-factor. Single Minded People werd niet de hit die gewenst was.